The next girl who will continue on in the hopes of becoming....

The next girl who will continue on in the hopes of becoming America´s next top model is.................. Haha, undrar vad jag kollar på för program^^ Beundrar Tyra som behövt säga samma saker om och om igen under typ 13 säsonger av programmet. Hehe. Kul kul. Jag vet ju vem som vinner. Det gör jag alltid även om jag inte vill. För mamma köper alltid hem amerikanska skvallertidningar som jag läser, och de ligger ju alltid före, så vips! Så slår man upp ett uppslag med ett reportage med vinnaren i då programmet precis börjat i sverige.. Dooh! Men men. I- landsproblem? Ja.

Diskuterade det där med I- landsproblem. Vi kommer bara inte ifrån de. Visst är det sjukt vilka saker vi gnäller på om man jämför med andras förhållanden. Men vafan, vi lever här och vi måste få ha nåt att gnälla om, alla människor behöver få gnälla. Iaf jag, annars dör jag. Jag gnäller rätt ofta, eller klagar. En viss liten herre kallar mig t.o.m för "Klagus" helt seriöst med just mitt gnällande i åtanke. Men, thats me! Hissa eller dissa. Back to the squareshaped thing. Se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0