Träning efter chokladsvull?

Träning ikväll då. Skivstång närmare bestämt halv 8. Mamma är snäll å hämtar mig efteråt så jag slipper gå hem svettig i kylan. Thank you Mami! Känns bra att träna igen, har itne gjort det sen i Torsdags, men känns sämre att jag tryckt i mig en massa choklad i form av polly nu på efterniddagen... Var så sjukt sötsugen.. Menmen, det är ju bättre att träna än att inte göra de ;)

Ikväll börjar Greys Anatomy! Yes! Im happy. Imorgon börjar jag jobba kl 10, skönt med lite sovmorgon iaf. Senare på kvällen ska jag boxas. Hoppas verkligen att Anette känner isg bättre så vi kan gå på boxen tillsammans :) Roligare att slå på en kompis än en främling. Hehe. Nej, nu ska jag dricka massa vatten och hoppa i träningskläderna. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0