Upp med ditt feta arsle ur soffan!

Klockan är snart 1. Jag hade planerat att gå upp med solen idag, ta mig en lång promenad för att sedan komma hem å städa. Men så vart det inte riktigt... Jag sitter fortfarande i soffan, men frukosten kvar på bordet.. Så promenaden vet jag inte hur det blir med. Kanske efter att jag städat.  Sitter och kollar på fyran för att se om trailern har kommit igång än. Verkar inte så.

Vad ska jag göra idag då? Kanske blir soffan igen, skrapa ihop pengar till en film och lite smågodis? Får se hur det blir. Nu ska jag inte sitta här längre, dra upp mitt arsle ur gropen i soffan där jag suttit ett antal timmar denna vecka, jag ska upp och städa och får inte sitta ner igen förrän allt är klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0