Tråkigt inlägg om gårdagen

Hello fellows :) Igår vart det rickards för första gången på länge. Eller? jag kommer inte ihåg när jag var där sist...  Skumt...

Anyhow, jag hade super trevligt nästan hela kvällen. Förfesten var så jäkla rolig, skrattade mer än vad jag gjort på länge. Träffade lite nytt folk och dansade. Sen runt 11 drog vi till rickards, det var väl helt okej iaf. Kände mig lite vilsen bara. Skönt att Netto var där. Sen var ju Hanell på besök igår också :) Så vi festade med henne och det var skoj.
Runt 1 var jag nockad riktigt hårt i bakhuvet när jag dansa, de var en olyckshändelse men ont som fan gjorde det så jag var tvungen att gå ut å sätta mig. Efter en halvtimme kom Netto ut och vi gick hem till henne och sov. Känner att detta inlägg blir ytterst ointressant. Så jag struntar att skriva mer i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0