Sentimentala Amanda

Jag vill fan inte vara ensam längre, vill inte sova ensam, äta ensam... vill ha nån att prata med, skratta med, sova med, äta med, mysa med... Eller jag vet inte om jag vill ha nån egentligen men detta är saker jag saknar. abstinens liksom. Grym abstinens, mer för vissa saker än andra men fortfarande. Nu närdet är mörkt och kallt ute är det alltid skönt att vara 2. Nu ska man inte sitta och hoppas, vilket jag inte gör. Men dörmma kan man ju få göra. När jag träffar någon så vet jag att det är rätt.

Vill att sommaren ska knacka på. Ljust nästan hela nätterna, varmt hela nätterna! Mmm, man kan vara med vänner hela tiden, gå vart man vill... På sommaren känner man sig inte lika ensam. Ja, det var dagens sentimentala stund på bloggen. Eller iofs, hela dagen har jag ju gnällt på saker å ting. Var asförbannad på allt å alla när jag kom hem. Haha, ringde till Emma å bara garva och grät om vart annat.. Hon måste tyckt jag var sjuk i huvet.. Well... Maybe I am :P

Kommentarer
Postat av: jessica

haha du är så söt amanda :D

2009-02-03 @ 22:29:17
URL: http://jessicaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0