Vilken rollig spontan festhelg!

Vilken helg. har inte haft varken tid eller ork att skriva. Men nu tog jag mig tid.

I Fredags på lunchrasten stog jag å Frida ute å pratade. Helt plötsligt kom vi överens om att vi skulle ha en 2 dagars. Vi drog till Bålsta, Partade med Emma hemma hos mig. Helt galet kul hade iaf jag. Vet inte vad som flög i mig, för mycket kaffe kom vi noog fram till. Senare vart det utgång på Rilles, Rockklubben vart det. Här kommer några bilder från den galna Fredan,

Jag slängde ihop en romantisk middag till mig ocg Fridis :)


Jag vart lite crazy som sagt


Sen på Lördagen åkte vi tillbaka in till Uppsala. Käkade på max sen var det bara hem å vila sen förfestade vi med Fridas kille Rasmus. På kvällen vart det trevligt på People.

Frida så söt!Jag och Rasmus shottar Ouzo! :)Finaste paret.'

En riktig spontan men trevlig fest helg! Frida, det gör vi om snart igen! Puss på¨dej.

Nu ska jag försöka sova sen imorgon börjar min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0