Work work

Sitter här med min hög av tidningar och tidningsutklipp. Händerna är mörka av trycksvarta, men jag är inte bitter. Känns dock som att jag är rätt överflödig för tillfället, Linn frågade om jag ville gå till Eventavdelningen och hjälpa till att slå in massor med paket till presentpåsar :P Lite mindre kul. Men nu fick jag i uppgifta att göra enpressammanfattning på körslaget och stjärnor på is. Lite roligare i alla fall.

Nu ska jag äta min otroligt goda lunch som jag suktat efter i ett antal timmar. En fräsch sallad med avokado och sen marinerade jag kycklingfilé länge igår med thaichili, soja, lime, vitlök.... Så kycklingen är mör! Mums! Ha de så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0