El Maco Fiesta! Yiiha!

Mina klasskompisar är bara för underbara. De vet exakt vad som behövs för att göra mig på bättre humör. Just nu sitter jag hemma med lite feber, fortfarande ont i halsen å allmänt hängig bara. Är snart 2 veckor från å till jag är dålig. Men jag ser fram emot att komma till skolan imorn och umgås med klassen :) Saknar den faktiskt. Om jag nu ska få knarka ipren hela dagen ska jag bara dit. Ska försöka vara mer positiv denna termin, försöka iaf :). Jag vet att jag får klassen på daligt humör när jag är nere vilket är ofta. Sorry guys. Men jag ska verkligen försöka vara gladare.

Idag bar det av till jakan som planerat. Skulle nog egentligen stannat hemma men jag är så trött på det så nu får jag skylla mig själv att jag är helt slut. Det vart lite shopping trots allt. Men shopping som tillät mig att ha relativt gott samvete iaf. Jag hade kvar pengar på ett presentkort jag fått i julas så jag köpte lite basgrejer på H&M. Det vart en mysig lång tjocktröja, en oversize rosa t-shirt, ett par svarta leggins och 2 par knästrumpor. Sen köpte jag även 2 bommullslinnen på Gina. Det behövde jag verkligen kände jag. Idag fick jag även sätta tänderna i min efterlängtade Chicken el maco! Mumms säger jag bara! Så jä**a god! Emma fick köra på hemvägen för jag höll på att decka, vilket jag halvt gjorde i bilen på vägen hem. När jag kom hem har jag faktiskt pluggat lite. Och nu ska jag klä av mig, tvätta fejan och sen försöka sova och försöka vakna på rätt sida imorgon. Wish me luck!

Goodnight guys! Varför känns det som goodnight är totalt felstavat? Eh, skit samma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0