Ineffektiv dag.

Ååh vilken ineffektiv dag!!! Har inte fått något vettigt gjort! Har suttit med böckerna framför mig hela dagen, öppnat dokumenten på datorn, bunkrat upp med apelsiner och hemma gjord latte. Men har inte fått nåt plugg gjort... Är så besviken på mig själv... Får göra dubbelt upp imorn då... Sverige går just nu mot seger i handbollen. Grymt!

Idag har det snöat! Härligt tycker jag! Ska det vara vinter så ska de vara på riktigt! Blir så skidsugen bara nu när de finns snö. Men men. Nu ska jag kolla på favvoprogrammet, Mannen som talar med hundar :) Love It! Får se om Emma kommer förbi en sväng också, vore myspys! Jag skulle skriva nåt, men jag glömde visst bort... :P Det kommer väl snart. Hehe.

Kommentarer
Postat av: jessica

men amanda!!! nu e de vår å då ska fan ingen snö ligga på marken, då ska solen skina och de ska vara gröna ängar, INGEN SNÖ!!!!!!!!! :D

2009-01-19 @ 21:16:40
URL: http://jessicaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0