Det knakar och knäpper i min hals :S

Goddagens my friend! Håller för tillfället på att städa mitt  rum. Ska åka ner å köpa lite grejer till min marängtårta jag tänkte göra imorn. Sov som en liten prinsessa inatt, och kkänner mig riktigt utvilad idag :) Skönt. Jag börjar bli lite nervös inför Gotland på Onsdag... :S Pratade med syrran nyss som är där nere och tar hand om alla hästar och ridlägerbarn, hon är så duktig, hon kan allt och är så självsäker, undrar hur jag ska klara av det.... Jaja, det får jag väl bara vänta å se antar jag....  Btw, har jag sagt att det knakar i min hals när jag sväljer. Igår var det som en stor seg knöl som gjorde det sådär lagom obehagligt att svälja, imorse vaknade jag typ av ljudet av ett högt knakande/knäppande i strupen när jag svalde, känne som att en halskota typ vänt sig inåt .. :S skitscary..

Ikväll har jag verkligen lust att göra någonting. Dricka vin, umgås med vänner eller i princip vad som helst men det ser inte ut att hända så mycket är jag rädd.. Jaja, får väl se vad som händer.., Nu ska jag städa vidare. Bye bye

Kommentarer
Postat av: Frida

Du syftade ju på dina vänner? Inte bara mig.

2009-07-11 @ 14:45:13
URL: http://fridanvafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0