Ice Age 3 i 3D och girltime

Hej Du! Nu är jag hemma efter en minst sagt fartfylld dag. Jag är helt slut i hela kroppen och knoppen. Kom nyss hem från stockholm och bion med tjejerna. Ice Age 3 var grym, dessutom var den i 3D så vi hade asfula glasögon på oss. Så jävla rolig att jag har träningsverk i magen efter allt skrattande. Skönt att äntligen få ligga i sängen efter denna stressiga men braiga dag.

Det började med att jag och min kompanjon, Fröken N åkte in till den stora staden. Fröken N shoppade loss, efter ca 3 timmar gick hon mot stationen med ett tiotal kassar och jag med min lilla trasiga HM kasse med ett realinne i. Väl hemma igen runt 5 tiden rejsade jag till jobbet lite tidigare än vanligt för att hinna med tåget tillbaka till stan igen. Jag jobbade rekordsnabbt och 20 i 8 var jag och min trogna kompanjon på pendeltåget igen. I barkarby mötte vi upp Emma och på centralen kom Milla. Tillsammans skuttade vi iväg till Sergel! Efter bion kutade jag och Milla till centralen då hon hade 5 minuter tills det att hennes sista tåg gick, fan vad vi sprang, men hann gjorde hon iaf, och sedan sprang jag själv till mitt tåg som gick 2 minuter senare och hann med precis, Netto höll dörrarna åt mig :)

Allt som allt var det en fartfylld men lyckad dag, vi träffade en miljöhjälte, såg några dealers, skrattade, drack cola, agerade ölskumsdrickare ;) och kollade bio. Vad mer kan man begära av en Fredag i Juli sen denna. Sov Gott nu era små hjärtegull. Det hade iaf jag tänkt att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0