Måste man sluta ha roligt för att man växt upp?

Jag blir så jävla less. Less på allt. Känns som att jag inte har någon vän som vill ha kul längre. När vart alla så gamla och tråkiga? ;) Nej men seriöst, Såhär är läget: Jag fyller år på söndag, på onsdag åker jag till gotland och är borta i en månad. Jag har inte hunnit träffa någon i klassen eller andra vänner så mycket som jag velat. Jag vill så gärna göra något på fredag eller lördag. Vad som helst, Bio, äta en mysig middag på Fridays, dricka strawberry daquiris, prata skratta..... Jag undrar vad som hände bara? Förut var allt så mycket lättare, men det känns som att alla blivit tvungna att växa upp så snabbt, och att det innebär att man måste vara tråkig och inte gå ut och roa sig längre. Jag vill bjuda mina närmaste på en mysig kväll, och jag känner mig så jävla kluven. Jag vill träffa er! Snart är denna sommaren slut, och då är det slut på chanser att göra alla de saker vi planerade att göra i våras. Slut. Saknar mina vänner. Var är ni? Både psykiskt och fysiskt. Älskar er var och en enormt mycket. Remember that.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag hoppas verligen inte att du syftade på mig där, för då blir jag less!

2009-07-11 @ 14:22:22
URL: http://fridanvafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0