Isak ska han heta... Tror jag...

Heeeej bloggen! Nu sitter jag här igen, senast vi råkades vid var hela 2 dagar sen. Jag har inte haft för mig så mycket, eller igår var det ju midsommar. Den spenderades till stor del hemma, ett par timmar ute på jobbet sen på gamlingsfest här i Bålsta. Ingen av mina kompisar gjorde något, eller de svarade iaf inte i telefon, så jag gick och umgicks med mina föräldrar, lite livemusik, lite rödvin, trevligt, lite absurt, men trevligt! Saknar syster min nu också, hon är på Gotland och jobbar, jag ska också tid och jobba, åker den 15 juli och är borta drygt 3 veckor. Syster ringde i morse och vi låg och pratade en bra stund. Gården och ridlägret hon jobbar på heter Gannarve, hon hade precis varit nere och galopperat på stranden, och det ska hon och jag göra när jag kommer ner! Längtar!

Isak. Det är ett grymt fint namn kom jag på idagf när jag satt och brummade i min traktor...Om jag får en son så tror jag att han skulle få heta Isak. Bara så ni vet det.

Ikväll blir det mys, YesMan i dvdn, grönaker och dipp ska ätas... Det ska bli skönt eftersom dagen idag har och fortfarande är sjukt seg. Puss och kram på er, ha en fortsatt trevligt midsommarhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0