Det bådar inte gott....

Jag är så sjukt deppig och trött just nu. Kan knappt hålla ögonen öppna... Jobbigt att veta att jag ska köa bil till uppsala om typ 3 timmar. Ska nog brugga starkt kaffe innan jag åker. :/ Känns lite äskigt att köra bil ensam när man är trött...

Sitter här hemma ensam. Ringt till Emma några gånger i hopp om att vi skulle hitta på nåt men hon skulle käka middag med Jimmy o company eftersom han fyllt år. Jag  hade ändå inte råd.. Men efter det skulle de bara sitta å chilla. Men hon ringer ändå inte tillbaka. Netto är på fest, Tove har besök, Carro kanske ringer snart. Får se om jag orkar åka dit, hon är på 20 års fest som jag också skulle varit på men vi får se om jag orkar åka dit å va där snorig å nykter bland massa fyllon... Hoppas Tove ringer mig snart kan vi umgås lite.... :) Asså fyyyfan va trött jag e! Hur ska detta gå????? Inte fan vet jag.. Känns inte bra iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0