Detox - Dag 1

Yes. Jag är igång! Till frukost vart det en god och en äcklig drink från juicecentrifugen eller vad det nu heter. Den goda bestod av morötter och äpplen och den "äckliga" av gurka, selleri, persilja och blodgrape. Blev inga fibrer kom jag på senare men jag tar igen det nu till lunchen. Jag dricker även citronvatten i mängder, 1 timme innan och en timme efter maten oxå :)

Men som sagt. Nu siter jag och äter min lunch som består av en grekisk sallad innehållande: Svarta olive, "lätt"FETAost, tomater, gurka, rödlök och sallad. Så himla smaskigt! Så nu ska vi se hur fortsättningen blir. Ikväll hade jag tänkt att äta ungsrostade rotfrukter/grönsaker och lax. Får se hur det blir.

På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0