Ensam, arg, frustrerad, i mörkret dessutom...

Jag är så pisst att jag har ont i bröstet. Jag hade kopplat bort alla eventuella planer för att göra en sak. Sen idag, några timmar innan så visar det sig att det jag vigt kvällen åt inte blir av... Doh! Jag ville ju mer än allt gå ut ikväll. Men ja sket i att köpa biljett för att, ja... Men det är inte direkt detta jag är mest pisst på.. Sen visar det sig att min farbror Per haft en extra biljett hela tiden.. Men precis innan jag får veta att planerna inte blir av så säljer han den till någon annan.

I nästan varje hus dunkar förfestmusik, människor skrattar, har kul och taggar. Alla ska dit, utom jag. Sen är det ju inte roligare mitt i allt att man ska släcka alla lampor... Så nu sitter jag här ensam i mörkret, bitter och frustrerad... Jag skulle ju kunna dra dit ensam och smita in. Men hur lågt är inte det? Dra dit, ensam, nykter och sen smita in? Nej. Men det kommer ta ett tag innan jag släpper hoppet om kvällen fastän jag innerst inne vet att det är kört... Jaja. Life sucks ibland.. Så e de bara. Men bra arg är jag iaf. Så nu vet ni det. Jag skiter i att jag har datan och teven igång nu under "Earth Hour"... Så långt tänker jag fan bara inte gå.

Hejdå på er. Ut å ha kul för fan! Era j**lar... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0