Ikväll smäller det

Kräftan här! Tja!

VIlket jädra aprilväder vi har ute. När jag gick till jobbet var det visserligen rätt kallt å blåsigt här å där med solen sken högt på himlen och värmde skönt. Sen när jag väl kommit till min plats och satt mig så tittar jag ut och då är det snöstorm... Och nu skiner solen igen.. Gaaalet! Men jag gillar´t.

Idag är jag lite pirrig i magen, för idag är vårat bloggmingel! Ska bli så kul men det är rätt stressigt. Mycket som ska klaffa. Leverans av möbler, fix med vaser och blommor, fixa klart alla "goodybags", köpa snack å dryck och en massa annat som ska fixas innan bloggerskorna och bloggherrarna gör entré ikväll. Spännande spännande.

Nej back towork. Några av er ser jag ikväll! Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0