Klagobloggen.se

Bank, dunk, krasch å pang! Så känns det i mitt huvud. Har sån extrem huvudvärk att jag inte kan röra på ögonen. Då kanske ni undrar varför jag sitter framför datan å glor? Ja, det kan jag tala om för er att det vet jag inte. Och ni kanske också undrar om jag druckit tillräckligt med vatten och det kan jag säga att det har jag inte. När jag tänker efter så har jag inte druckit så mkt som en droppe rent vatten idag. Mitt dryckesintag har bestått av 2 stora koppar Te till frukost (vätskedrivande) sen 2 stora latte från pressbyran, sen ytterligare några fullatte från maskinen på jobbet. Nu kanske ni tycker att jag är rätt dum i huvudet när ni tänker efter? Vet ni vad? Det tycker jag med att jag är och att jag faktiskt förtjänar denna huvudvärk!

Jag kanske borde döpa om denna blogg till klagobloggen.se? Eller vad tycker du Baran? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0