Liten Update

Tjena gottfolk! Spännande dag på jobbet idag. Förseningar i både trafiken och pendelntrafiken imorse, kom drygt 30 min försent :/ Och matlåda hade jag ingen  heller. Ska hem å laga massa mat idag så jag har veckan ut. Min goda korvgryta blir det! Mumma!

För att uppdatera er vad jag håller på med för tillfället så är det att hitta grejer till trailern och plåtningen för Talang 2009 som sker på måndag. En liten teaser på vad dessa ska innehålla är: En kräftdräkt, kroppsfärg, romerska ringar och en massa andra spännande saker... Mer vågar jag inte tala om. Men det är iaf min uppgift att ta reda på var man kan hitta alla dessa udda saker och inhandla de :P Men det flyter på bra. Som tur är var jag inte ansvarig för kräftoutfiten, haha! Såg den idag, sjukt rolig! 

Back to work!

Kommentarer
Postat av: ✿Linda H ✿

nu är väskan packad och ipodden laddad så nu är det dags att sova för att vara pigg inför tysklandstrippen..

Vad skall du göra resten av veckan??

sov gott

2009-03-11 @ 23:55:13
URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0