Skumpa, byta grejer och 10 kräksjuka barn

Trött trött trött.. Yes I Am. Trots det så kom jag upp i tid imorse och anlände till jobbet i tid. Dagen har gått rätt snabbt. Har inte gjort överdrivet mkt. Följt upp och sammanställt lite efter bloggeventet i torsdags, inhandlat tårtor för massor med pengar!, champagne, vin och muggar med Linda. Vi firade lite på avdelningen efter helgens fina siffror. Robinson hade nästan 2 miljoner tittare vilket var högt över förväntan. Så de vart bubbel och mys vid 3.

Så synd att jag kom hem så pass sent att jag inte hann träffa Hanell någon längre stund. Hon är här på besök bara fram till onsdag så hon bara var här så vi bytte grejer... :P Litw tokigt men sant. Vi ska försöka klämma in lite qualitytime imorgon men vi får se. Kul att se henne iaf.

Just nu sitter jag och småskrattar när jag kollar på Familjen Annorlunda. Jag vet inte var det är, men det är så mysigt att jag bara flinar och blir varm i magen av programmet. Speciellt familjen i smålands små trillingar. De är så söta, hur de pratar småländska. Supersöta. Sen när härjedalsfamiljen pratade om Vinterkräksjukan, fyfan kan ni tänka er? Om en bli magsjuk så har man 9 barn till i samma hus? Tnk när 10 barn ligger å spyr? Och om man själv blir sjuk? Nej usch, jag vill inte ens tänka på det.


Foto: TV4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0