Snömoln och stalltjej

Hejsan allihopa. Har inte bloggat på ett tag känns det som. Gårdågen var rätt fartfull och körig så datorn fick vänta. Iaf, så jobbade jag på en inspelning igår hela dagen. Jag var med som statist i TV4s nya vädervinjett :) Den kommer bli sååå fin! Vi var 7 statister som alla gesaltade varsitt väderlag. Jag var snö :) Blev sminkad och stajlad jättefint. Även om sminket å kläderna inte kommer synas så bra i vinjetten men ändå :p. På onsdag börjar den rulla innan alla väderprognoser. Jag är den går längst fram om drar undan snömolnet ^^ Senare på kvällen var jag hemma hos Emma i hennes nya fina stora lägenhet och mös. tills Syrrans kille ringde och talade om att anna var magsjuk och frågade om jag kunde jobba åt henne idag. Jag hade tydligen inget annat val, så det var bara att pallra sig upp sju imorse och åka  till stallet och hästarna. Men jag hade inget direkt emot det, så lugnt och skönt där på morgonen. Bara hästarna frustandes runt sig, man kan bara tänka och klappa på de. Självklart var jag tvungen att jobba lite också men det får man ta.

Ska snart hoppa in i duschen, rejsa ner till centrum och storhandla för att sedan åka hem till farbror  matz och fika eftersom han fyllde år häromdan. Så jag ska lämna er nu igen. Lägger upp några mobilbilder från gårdagen innan jag dra. Bye bye.


Här är den stora fina studion



Regnbågen, det röda molnet och regn står å chillar mellan tagningarna :)




Fröken snö, ser rätt sliten å allmänt skabbig ut. Men det är också efter nästan 5 timmars inspelning i en relativt var studio.


Malin var finast av alla :)Moln malin ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0