Snor å Slem

Död fisk! Japp de e jag, orkar knappt flytta ögonen. Ont tamefan överallt. Vill inte vara sjuk, vill vara på jobbet. Druckit typ 2 liter citronteh med honung.. Inget mer, men är allt bra sugen på att ta lite glass till frukost... För visst e de s¨att man f¨år äta hur mycket galss som helst när man e sjuk å har ont i halsen? Precis, det var väl det jag trodde.

Pratade med Frida i telefon för ett tag sen. Haha, båda är lika sjuka, vi lät skitroliga på rösterna båda två. Helt hesa å snoriga å skrattade åt varandra :P Skojsigt värre.
Nej, nu ska jag ta lite glass! Bye bye

Kommentarer
Postat av: Caisa

Hej! Det här var ganska komiskt tycker jag...En gammal arbetskompis till mej skickade ett meddelande till mej på facebook, och sa att hon hade sett nån som var sjukt lik mej på nån tv-reklam. Hon undrade om det var jag. Haha, näädå svarar jag men är ju såklart nyfiken på vilken reklam det var. Nån trailer med Kattis Ahlström svarar hon. Såklart var jag ju tvungen att googla lite för att hitta trailern o kolla, nyfiken ju! Så hittar jag trailern och konstaterar att det var väl hyfsat likt i profil iallfall=P sen hittar jag din blogg här och kommer fram till att du också bor i Bålsta!!(?) Ganska kul sammanträffande va??? //Caisa

2009-03-06 @ 11:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0