Snöstorm! Fan! Jag som bara har skinnpajen!

Det är sant. När jag gick imorse var det iofs svinkallt men solen sken och optimistisk som jag är tog jag skinnpajen och cyklade iväg. Jag bet ihop i hopp om att det skulle bli varmare under dagen. Icke! Snöstorm tamefan! Svinkallt och går knappt att se ut genom den vita väggen.

Det var så roligt, jag sa nyss det högt här inne på avdelningen. "Vafan, det är ju snöstorm, jag som bara tog skinnpajen imorse" och alla började tokskratta åt mig för att jag sa det som värsta gamla östermalmstanten. Grejen e den att jag bara överdrev med den grova gamla stockholmska dialekten men de tyckte det lät asskönt. Hihi, det var skoj.

Klantig som jag är råkade jag få med mig den ENDA nyckeln som finns till materialskåpen hem... Så det var lite pinsamt. Som tur var behövde ingen komma in där just idag men däremot lite tidigare imorgon bitti. Men de fixar jag, får skjuts med Millan in imorgon förmodligen så det blir great. Nu ska jag tvätta min telefonlur som jag märkte var helt kolsvart av all trycksvarta jag haft på händerna. Det var linna som märkte detta när hon lånade min telefon och upptäckte att hon blev helt kolsvart av att ha hållit i den. Woopsie!

Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0