Tycker man synd om sig själv eller? :P

Fan va roddigt allt är här på jobbet. De håller på å flyttar runt allting. Så min plats försvann. Har öäntligen hittat ett bord och stol där jag kan sitta :/¨Feber har jag också, ont i kroppen, hosta å snorar. Måste ha blivit sen jag cyklade hem i snöstormen igår endast iklädd tajts och skinnjacka... Inte kul. Jag storgrät när jag kom innanför dörren för att jag tyckte så synd om miog själv :P haha! Jag är så jävla dålig....

Pratade med Carro igår på telefon. Söta hon som ringde mig och ville prata om det som hänt. Hon  bryr sig verkligen och det värmer! <3 Ska träffa henne i helgen om jag inte blir sjukare tills dess, hoppas inte det! Håller tummarna för mig! Snart ska jag nog gå å äta, men ja e inte ett dugg hungrig... Brukar inte vara det när jag är sjuk. Usch vad jag fryser, blä! Orkar inte vara på jobbet så länge till idag känner jag, känns som att jag får mer gjort hemma framför datan under en filt än att sitta här på en stökig avdelning och frysa.... Vi får väl se vad som händer....

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0