Uppe med tuppen, glad som en sol!

Uppe med tuppen! Det var jag imorse. 5 ringde klockan och upp som en sol for jag. Sitter nu på jobbet d1,5 timme tidigare än vanligt och det känns oerhört skönt måste jag säga. Det är lungt och skönt här och sen får jag ju gå hem tidigare! :) Det här kommer bli en bra dag tror jag. Sen ser jag fram emot fredag. Då har jag en dejt med Emma och jag hoppas hon inte bangar vilket jag tror. Men jag håller tummarna, för fredagen är mitt enda hopp till en någorlunda rolig helg. För på lördagen ska jag vara chaufför till min farbror som ska köras å hämtas i uppsala. Egentligen hade jag velat gått ut men det är bra att jag har annat för mig eftersom jag är 100% pank. Så, tack Matz! ;)

Nu ska jag gå å sminka mig lite efetrsom jag inte orkade det imorse sen ska jag gå ner å käka lite frukost.

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0