Svarta händer, ångest och sälen!

Godmorgon :) Sitter nu på jobbet och plöjer igenom helgens tidningar. Redan händerna är fulla med trycksvarta. Solen blrjar försiktigt titta fram bakom alla gråa moln.

Det här är min sista vecka på fyran, efter drygt 2 underbara månader är det tillbaka till den jobbiga verkligeheten som gäller. Mår nästan lite illa av bara tanken på plugget. Har så mycket jag ligger efter med, betyg som ligger och svajar, uppgifter som skulle gjort innan och under praktiken. Men min tid på TV4 har varit så underbar att jag inte velat lägga en minsta tanke på skolan. Även om tankarna har krupit sig fram då och då, nästan så att det svartnar för ögonen. Jag är verkligen illa ute. 2 månader kvar i skolan nu, och så mycket att göra om jag vill klara av detta. För nu är det på gränsen. Kommer jag hinna plugga upp mina betyg? Är det försent att göra klart och lämna in väldigt försenade arbeten? Är det kört för mig?

Jag jobbiga tankar enligt mig.... Men men..

Nästa vecka åker jag till sälen! Ska bli så underbart., Och gissa vem som följer med? :D Netto!!!! Så underbart, nu ska de spanas snygga snowboardkillar så de skriker om det! Kommer bli toppen! Är så glad, för första gången ska en kompis följa med mig upp, Har alltid fått vara ensam eller åka å bråka med syrran ^^ Nerä, men de ska bli toppen att just Nett ska med!

Kommentarer
Postat av: Hanell

Jaaa gud så skoj! då måste ni hälsa på mig!! eller så kan jag komma ned till knäppen för dagen :D!



UNDERBART!

Puss

2009-03-30 @ 20:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0