Toppenlördag!

Gud vilken härlig gårdagskväll :)

Lotti fyller år idag så hon bjöd på middag i sitt fina hus. Det bjöds på god champagne, 3 rätters, gott vin och en underbar efterrätt, marängtårta! Så himla mysigt det var att bara äta gott, dricka gott, umgås och bara ha kul. Det måste göras om. Jag skulle hemskt gärna vilja bjuda hem mina vänner på middag och mys. Har verkligen tänkt på det länge nu och måste fixa det någongång. Dock så har vi inte så fint hemma hos pappsen så man vill inte bjuda hem så många efter att man varit i fina Lottis hem ;) Men hos mamma skulle det vara perfekt att ha tjejmiddag. Men där bor jag inte för tillfället...

Efter middagsmyset drog jag vidare till Rickards. Ville hälsa på Emma & Co, Emma har föressten flyttat in i sin nya lägenhet igår :) Så där måste jag ta och hälsa på snarast... Så kul för henne. Väl på R så var det rätt bra drag, jag hade skoj, träffade systra min och en massa annat roligt folk. Bland annat min lilla skit Cattis! så kul att se henne. Träffade lite annat folk också som jag inte har sett sen waaaaay back. Vissa var väldigt skoj att se igen och vissa kändes lite obekvämt att se. Men jag log och var glad. Vaknade imorse med en bankande huvudvärk, jag skyller på Lottis goda champagne ;)

Idag har jag bara chillat, ska snart ställa mig och laga mat för kvällen och som ska räcka till matlåda. Det blir Currykorvgryta á la Amanda! Ska bli mummsigt! Det är verkligen supergott. Fråga gärna så får ni recept.
Hejdå på er, ha en toppensöndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0