Lördag, Städning och tjejmiddag :)

Hejsan. Idag är det lördag och jag har städat huset. Tvättat speglar, dammsugit, tvättat sminkborstar och lite annat. Ikväll är jag bjuden på midsag hemma hos Lotti som bor i hagviken. Det är som sagt en bit bort så jag vetefasiken hur jag kommer dit :S Men det löser sig alltid på något sätt :) Ska bli kul, sen senare på kvällen ska iaf jag på rickards, hoppas att tjejerna på middagen också vill med! DJ Quality spelar, trots att jag inte tycker om honom så har det ändå blivit lite utav en tradition att gå dit när han kommer.  Vilket är nån gång då och då. Inte ofta.

Ute skiner solen, och här sitter jag och degar. Måste städa klart här hemma, hoppa in i duschen och fräscha till mig sen ta en promenad av något slag. Ut medan solen är uppe måste jag i alla fall! Nej. Morsning Korsning på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0