SVT:s kostymförråd :)

Nej ni bloggläsare. Nu lägger jag snart ner denna blogg för att ingen läser den ju ändå. I och För sig så behöver jag ju inte hota med det för er, eftersom du är en av de få som kikat förbi idag... Jaja, inte lätt det där.

Idag är det fredag! Känns kul! Men jag vet inte vad jag ska göra. Fick äntligen tag på Emma idag efter att ha försökt nå henne hela veckan. Ville boka upp en dejt med henne tills ikväll, men nu fick jag vet att hon redan var upptagen.... hehe.. Typiskt... Hade hon bara svarat på mitt sms kanske jag hunnit få henne ikväll... Men icke sa nicke...SÅ vart det inte. Som sagt det stundar ju en studentfest ikväll som ja inte e så himla sugen att gå på... Vet inte varför. Känner mig lite som en outsider på studentfesterna här i bålsta... Så det blir antagligen en fet godispåse och lite dans TV... :P

Snart ska jag å Måns åka till SVT:s kostymförråd och ha kul. Vi är på jakt efter en kanindräkt. Kan nog ta ett tag att hitta i det enorma kostymförrådet som de har. Ska bli lite kul Efter utflykten bär det av tillbaka till Fyran för fredagsfika å sen tillbaka till SVT för att vara på Parlamentet inspelningen. :)

Nej nu ska jag kila! Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Mills

Ha ha ha om du vill gå på Måns Zelmerlöws party måste du, som jag, känna honom...mohaa...men snart har du lika bra kontaktnät som jag, det är bara att kämpa på. För det vet jag at du är bra på - att kämpa alltså. Jag ska hälsa Måns från dig!



P.S och som din handledare på din praktik vet jag att du är väldigt duktig. Så du kommer att gå lååååångt!

2009-03-13 @ 23:15:44
URL: http://www.hastlycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0