Vilke intensiv men lyckad dag

Puh! Vilken dag! Rolig och lyckad men samtidigt väldigt slitsam och intensiv. Bloggminglet gick jättebra! Alla som skulle komma kom, och det var jättebra och trevlig stämning. Anna Book och FCZ Tore var där samt några av deltagarna ur nya Robinson som drar igång på Lördag kl 20:00! vi smygtittade på första avsnittet och det är så grymt! Gåshud på hela kroppen, så sjukt bra!!!!!!!!!!!! Och jag överdriver inte! Kommer sitta bänkad varje lördag! Bilder från kvällen kommer snart!

Imorgon bitti ska jag upp relativt tidigt för att ta mig till Linnégatan 18 och pressträffen för robinson. Ska bli spännande. Halv 9 dukas det upp för frukost sen runt 9 kollar alla journalister samt deltagarna på programmet för första gången. Ingen har sett något tidigare så det blir kul att se allas reaktioner. De snackar ju bra mkt skit om varandra bakom ryggen om man säger så^^

Imorgon är det ju fredag. Har ingen aning om vad som händer då men något skoj blir det väl hoppas jag. Nu ska jag bara försöka hålla mig vaken en stund till så att tvätten hinner bli klar så ´den kan hängas. Sen är det deckning i den nybäddade sängen som gäller!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Anna Book

Hej Amanda.



Tack för en riktigt trevlig kväll igår :)

Dessutom ett väldigt fint initiativ för att uppmärksamma alla härliga duktiga bloggare!!!



Hoppas verkligen att vi ses igen och grattis till den roliga Talang Postern Hummern är ju bäst ;) Hahahaha

må så fint och ha en super helg nu.

Stor kram Anna Book.

2009-03-20 @ 08:20:46
URL: http://www.annabook.nu
Postat av: mumari

Kikar in och tackar för en fin kväll igår :)

Mycket trevligt och fina goodiebags!

2009-03-20 @ 08:46:08
URL: http://mumari.se
Postat av: mumari

Jaha! Ja jag åker ju inte tåg och buss så ofta, hoppas tanten fick nån korv tillslut, hehe... Bor du i uppsala?

2009-03-20 @ 09:28:28
URL: http://mumari.se
Postat av: D.A.D

18h senare. Lägesrapport: Tvätt #2 som den morgonpigga? mediakräftan skulle hänga på sin lediga dag = numera hängd & torr... Det kostar på att mingla! Tack?

2009-03-20 @ 16:00:04
URL: http://www.myspace.com/yanaha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0