3 liter snor, 1,5 lite slem och lite testosteron

Gooodmorgon godmorgon. Klockan är nu 11 och jag ska börja plugga.. Försöka iaf, jag måste verkligen nu. Skit samma om uppsatsen blir sämre än vad jag vill, med tanke på tiden så måste jag acceptera det.

Gårdagen vart ju som sagt inte riktigt så som jag ville att den skulle vara men ändå helt okej. Tack vare flickorna bland annat. Hade rätt mysigt här hemma under täckert också på kvällen. Kollade på en Geishas Memoarer och somnade sött. Men vaknade av skrik och bråk alldeles utanför fönstret. Grannarna grillparty jag berättade om igår spårade förmodligen ur. Jagkiakde ut genom fönstret och såg 2 fulla puckon stå å skrika på varandra. Såg ut som att de ville döda varandra, med flickvänner som försökte dra de åt olika håll utan framgång.. Killar å deras jävla testosteron alltså... Fyfan, de väckte hela jävla byn med deras muckande... Trist..

Ikväll börjar jag jobbet. VAr ett år drygt sen sist nu. Ute på golfbanan där jag tar hand om och håller ranchen fin. De första dagarna får jag iaf låna leffes bil sen nästa vecka vetetusan. Får försöka laga cykeln så jag kan cykla ut dit.. Jobbigt men så får det bli när man inte har en egen bil. Tar ungefär 30-35 min att cykla dit om jag inte minns helt fel. KAnske 40 min i år eftersom jag är i extrem oform. Å då menar det. Ja herregud.

Nej nu ska jag stänga denna ruta och öppna mitt word dokument och försöka skriva på tills fingrarna blöder, och lite till. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0