Hjärtbrännan ^^

Vilket väder! Underbara sol, inga moln! Underbart. Ingen skola idag vilket var superskönt, jag har ägnat dagen til att steka ute i solen och under tiden ¨jag låg där träffade jag på en massa små djur. En jättestor geting, ett antal bromsar men det trevligaste sällskapet var nog den lilla talgoxen som satte sig på ryggstödet av min badenbadenstol :) Han satt precis vid mitt öra i några sekunder, hehe så söt sen hoppade han vidare å satt på balkongräcket ett tag och chillade innan han begav sig iväg på nya äventyr. Btw, jag tänkte jag skulle vara smart å slippa få en ful bikinibränna så jag sket i överdelen och hade hjärtformade nipplecovers istället, vad jag inte tänkte på var ju det uppenbara... Så nu sitter jag här med vita små hjärtan på tuttarna, assexigt ^^ Noooot!

Och en till sak, jag har ännu inte hunnit fixa allti till torsdag och studentskivan, jag måste köpa en freebra var jag nu hittar det i U-sala, läppglans, lösnaglar.... Å lite småsaker, någon anna som e på en stadstripp på onsdag efter school kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Men absolut att vi kan gå på stan en runda på onsdag. Kan behöva hjälp! :)

2009-05-25 @ 17:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0