Hmm.... Inte riktigt som jag tänkt mig

Hej hej. En väldigt konstig gårdagskväll..... Orkar inte skriva så mycket, blev kanske inte som planerat men den slutade bra och rolig tillslut iaf! Haha, det pinsammaste var när en av bartendrarna ropade mitt namn flera gånger och kom emot mig. Jag greppade inte riktigt varför han ropade på mig och jag var rätt spydig tillbaka. Jag svarade typ: Vafan har du mitt körkort för?!?!? Då dvarade han: Ja, jag hittade det på golvet och tänkte att du ville ha det?  Jaså, okej tack då? Tack så jättemycket... svarade jag då lite generat och snopet. JAg fattar inte hur jag kunde vara så dum, vart bara chockad när han ropade mitt namn och jag greppade liksom inte hur han kunde ha mitt leg då jag trott att jag lagt det i jackfickan. Har nu bett om ursäkt och det var tydligen lugnt. Fattar inte hur jag kunde vara så jävla spydig..

Sen vill jag tacka Borg som körde hem mig och Sara, tack! :) Nu ska jag försöka plugga lite... Ha de bra allihopa

Kommentarer
Postat av: borg

ähh! de var så lite så!! :)

2009-05-10 @ 22:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0