Så jävla typiskt...

Nu när min data återuppstått från de döda, precis som min Iphone gjorde en gång. Precis nu har Iphonen dött igen. Ingenting fungerar på den längre.. Eller den e helt fryst. Kan inte göra något med den.... Jag behöver, skäms över att säga det men ja behöver nog en ny mobil. Trots att jag haft den knappt ett år och jag har älskat den var eviga dag. Men jag behver en ny, kanske inte lite expensiv som Iphonen. Studentpresent? eller iaf som ett startkapital, en ny telefon när ja tar studentet så kan ja betala av den under sommaren. Förlåt mamma och Leffe, jag kanske inte har varit så rädd om den och det vet jag. Ångrar mig som fan, jag är så klantig bara. Men jag behöver verkligen en ny fungerande Mobil. Vet inte vad mer jag kan säga. Fan kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0