Snälla hjälp. Färg, form, plagg, skor!

Oj. Hej.

Det var typ, 2 dar sen nu? Japp. Har inte riktigt tänk på er. No affence, (stavas det så?) jaja anihoo.... Sitter här hemma och glor på fråga olle, lätt roligaste programmet, har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde förrförra avsnittet då victor och katrin var med... Haha magkniiiip! Idag har jag gjort lite nytta i skolan, fått en vattenblåsa på tån, solat solarium och lite till.

Sitter för övrigt och funderar så det knakar angående vad jag ska ha på mig på studentskivan.... Ah! Vill ha något speciellt, lite udda, modernt men ändå JAG liksom. Jag vill ha hjälp! Om någon har något att säga, någon som ser någon kreation i huvudet åt mig? Släng fram det! Färger, former, plagg, skor... VAd som helst. Hjälp. Jag behöver det!

Bilden är från nån fest för ett tag sen. Stekarn e i farten igen! ^^ Bye bye



Kommentarer
Postat av: Anonym

Pang pang?

2009-05-06 @ 23:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0