Studentskiva a lá RTV ikväll!

Yes, Ikväll har vi våran studentskiva. Jag är positiv, det kommer bli kul! Hoppas att alla har samma inställning och att allt gammalt agg försvinner ikväll och alla kan va sams och ha kul tillsammans! Like a family ;)

Nyss varit nere i centrum, köpt lite smink och även mitt "FEL" som jag ska ha. För temat är ju finn ett fel. Skitsvårt och mitt suger, men skit samma. Det är ju inte det som är det viktiga, utan att vi har kul! :) Ska snart börja fixa mig så jag slipper stressa vilket jag garanterat kommer göra iaf. Jag kommer springa runt här hemma, skrika på pappa, gråta och svära över hur jag ser ut och att allt är fel. Men när det är över så blir det bra, stackars pappa vad mkt han får stå ut med att leve med en tonråsdotter alldeles ensam. Hehe.... Nu ska jag dricka mitt tredje glas vatten så jag inte får ont i huvet eller världens baksmälla imorn. Peppar peppar.... Jag uppdaterar om ett tag igen så får ni följa med i kaoset som förmodligen kommer vara då. Gnäll å gråt. Haha vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0