Ensammys med popcorn och robinson

Gokväll. Maten är inhandlad, colan likaså. Folk tjatar på att jag ska följa med ut, men jag vill spara de pengar jag har och köpa julklappar istället. Så ikväll blir det ensammys, med räksallad, vitlöksbröd, cola å popcorn. Lite robinson, harry potter, kanske lite te som avrundar :)

Igår var vi ute på Rockklubben, det blev några bira med trevligt sällskap, kollade på grabbarna från house of pain som tatuerade på scenen, fick sedan skjuts hem av söta klara vid 1 tiden. Dagen idag har spenderats med saftglögg och Netto som sällskap. Nu är den jäveln på julbord och svullar. Tog en massa bilder från gårdagskvällen, men jag råkade springa hem utan min kamera igår så den har Hanell, och hon svara inte på nallen så några uppladdningar blir det inte tal om ikväll.

Hoppas ni alla får en trevlig lördagskväll, vad ni nu än ska göra :)
puss o kram

Kommentarer
Postat av: emelie

låter som en ypperligt trivsam kväll :) själv ska jag också stanna hemma för jag ska bli brunett kväll! är så löjligt nervös, det kan ju inte bli mer än fult.. men vi får hoppas på att det blir fin fint :) när får vi se din nya frilla här på bloggen?? PUSS!

2009-11-28 @ 17:54:46
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0