Fest? Nej, eller kanske... Okejdå!

Hey Hoes! HAr en fruktansvärd inte bakis, bakisdag! :D Jo, ni förstår, igår var Manda ute på krogen i Stan, med Tove, Carro å Tess. Stället sög, men på något jävla vänster gick jag å la mig rätt nöjd ändå. Hmm.. Nykter var jag också, inget konstigt med det, men man brukar ha jättetråkigt nykter, speciellt på ett sånt ställe vi var på, men jag drack alkoholfria, supergoda drinkar, och dansade! Hihi!

Föressten så köpte jag kappan igår! Love it! Invigde den igår med mina nya grå mockaskoletter! Fick tyvär inte en enda bild på invigningen... :/ Men lite andra bilder fick jag ändå! Juste, glömde även nämna min spontana träff med Majsan, min gamla kompis från stallet! Vi träffades inne i stan, snackade en massa, käkade gott på Vapiano i humlegården och hade det urmysigt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0