Festligheter

Helo! Helgen har bestått av festligheter må ni tro, är rätt trött idag faktiskt. Ligger just nu i soffan å glor på Biggest Loser under en filt. I fredags var jag på inflyttningsfest i gubbängen hemma hos Emelie och Per. Det var så himla trevligt, säkert halva vår klass var där plus en massa andra trevliga människor! Jag begav mig hemåt runt halv 1, väldigt nöjd och väldigt trött. Sov till 14 dagen efter. Igår kväll drack jag lite rosé hemma hos Emma tillsammans med några vänner, supertrevligt! Sen gick vi ut en sväng, men även igår drog jag mig hemåt runt halv 1 tiden, det var en alldeles lagom kväll :) (bilderna är lånade av Ema Persson :)



Pinglan som bjöd på fest :) Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0