Hej bloggen!

Har absolut inte haft tid att uppdatera, men nu är screeningen klar och jag har kunnat slappna av lite. Igår vart det galej, vid 3 tiden när vi var klara i skolan bjöd vår lärare jesper oss på champagne, och sen vart lite lite fredagspub med några öl. Efter det åkte vi ett litet gäng till gubbängen och "mellanfestade" som Emelie skulle ha sagt, det är nämligen hon som bor där. Vi har kul, sen drog vi vidare. Några till Debaser och några till Medusa. Jag och Marie hade rätt kul och höll igång till halv 1 ungefär. Idag är jag rätt pigg, har inte gjort så mycket, och ska snart göra mig iordning inför kvällen å vad som nu ska hända, vilket jag inte är riktigt säker på.  Men förberedd kan man ju alltid vara.


'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0