Skura golv, baka och julhandla, vart är jag påväg?

Hej! Just nu sitter jag och kollar på biggest looser och äter popcorn... Lite knasig kombo kanske :P Haha, men vafan. Skit samma. Har nyss julpyntat köket lite samt skurat lite golv, slagit in en julklapp av rätt många, sen tog julpappret slut :/ Får köpa nytt imorgon. Föressten blev alla lussebullar uppätna idag :) det ser jag som något bra då jag själv inte är något fan av saffran.

Skoldagen har förutom fika bestått av att vi drog ut på stan å gjorde enkäter. Det var jag, fröken birgersson, friedman och Persson. Det blev att hoppa på folk, eller Emelie skötte påhoppandet och jag tröck på rec ;) Fan va folk är rädda för den lilla manicken alltså, som om kameran har ett starkt elektroniskt fält á 10 m2 runt sig. Haha, men kul hade vi iaf, sen vart det lite donken åt folket!

Fick nyss en bild mailad till mig, det är från inspelningen för några veckor sen, ett härligt team var det då. Några jag jobbat med förut, å några nya. :)


Kommentarer
Postat av: D.A.D

"Skura golv, baka och julhandla" Hej tjejen! Fatta att Jag e grymt impad! Av 2 av 3 saker iaf (som Jag inte visste/aldrig märkt) att Du kunde... Jag e döv & hjärnskadad men... Det blir väl Jul ändå? Du? Önska ngt (gärna en teckning som Jag ska rita helt själv...) i Julklapp. Känns bra att Du trivs i plugget oxå...

2009-12-01 @ 19:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0