Tjänster och Genstjänster

Hej alla snygga människor! Här sitter jag, har nyss ätit lite revbensspjäll (fraktade fr. New York) Och coleslawsallad. Det var så jävla gott! Tack mor!

Ringde nyss en tjej och gjorde en lång marknadsanalys på mig, massa frågor, om internet och media i allmänhet, ska nu även dit på något evanemand nästa vecka. Jag brukar egentligen inte ställa upp på såna här grejer, men efter att jag fick i uppgift på tv4 att fixa in över 100 bloggare till ett litet mingel, och vet hur svårt det är så ställde jag upp. Tjänster och gentjänster heter det va?

Jaja, sitter och kollar på biggest Looser på kanal5, spelar även in det till min mamma som är på Kanarieöarna på semester, men när hon ringde och ställde massa frågor så stängde jag av ljudet, så nu kommer mamma få kolla utan ljud.. Ooopsie! :P Nej, bloggar snart igen, ha de gött så länge. Nu blir det lite arga snickaren följt av Grey´s. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0