Deppigt värre

Hamnat i depp. Jag är förmodligen inte ensam om detta? Det är ju delvis vädret, men andra faktorer också, orolig för pappa, och lite mycket i skolan. Men jag lever och står i alla fall. Helgen som sådan har varit rätt okej, i Fredags vart det ju fredagspub,  och i lördags gick jag på Rickards en sväng, nykter men jag och Malin släppte faktiskt loss rätt bra ^^  Idag har jag varit så äckligt seg, jag när jag inte legat och sovit på en soffa har jag flummat loss under mössan, jag och Victor har skrattat rätt bra idag. Så lite gott har jag fått ut av dagen! Nu sitter jag och fryser och är lite småhungrig.

Här är en bild som Linus Hallsénius tog för ett par veckor sedan, det var vi som jobbade med inspelningen av TV4s nya vinjetter .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0