Det kommer bli bra.

Mycket i huvudet. På torsdag ska jag intervjua TV4:s speaker Ivan Veljkovic, måste få klart alla frågor och vinklar till reportaget. Men jag kan inte tänka just nu, jag måste men jag kan inte.

Det har hänt lite saker som jag inte direkt behöver skriva om här, men det gäller i alla fall min älskade far och jag är lite orolig för honom, minst sagt. Som sagt, mycket i huvet. Oro, ångest. Men jag tar varje dag som den kommer. Jag ägnar detta inlägg åt att skicka min kärlek till pappa som jag vet behöver den, även om jag inte är där så hoppas jag du förstår. Jag älskar dig. Väldigt väldigt mycket. Du är en del av mig. Hoppas du vet att jag tänker på dig, hela tiden. Det kommer gå bra. Jag vet det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0