Skönt med en hyffsat kort dag ;)

Nu är jag hemma efter en rätt kort dag* i skolan. Iaf jämfört med de andra dagarna då jag varit hemma rint 3 på morgonen varje dag. Idag vart själva redigeringsarbetet bättre och skolldagen var kortare då vi bytte shift, efter skolan drog jag å några goa tjejer ner på stan å tog en öl, och snackade en massa skit :)
Imorgon blir det ingen  skola för min del,jag ska jobba på ne reklaminspelning istället vilket ska bli kul, är många människor i teamet jag jobbat med förut vilket är jättekul. Det blir en långpanna, från 9-21 ungefär. Sen på kvällen är det fest här i bålsta, eller som det verkar har alla mina vänner planer för det iaf, får se om jag ens  hinner hem å göra mig klar innan dess, och om jag orkar, hoppas hoppas, vore kul med lite party :) Lugnt dock, men ändå skoj!

Nej, nu ska jag glo lite på Tv å sen somna in, för att pigg å gla förhoppningsvis till morgondagen som väntar. Puss å kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0