Don´t forget my coffee

Hej igen. Segt mellan uppladdningarna? Jag vet! Jag är inte i bloggform.

Dagen som varit har varit toppen! Vi har haft föreläsning med en utav världens mest framgångsrika tv-producenter. Mr. J Graigory! Han har haft hand om bl.a. Oskarsgalan och Super Bowl. Så jävla inspirerande kille, och han gav mig bara mer jävlar anamma för att lyckas i den här branschen. "Never say NO to you, a thousand people want that chance" Så jävla sant, "Just go for it!" sa han ganska ofta. Skit samma ni som inte var där fattar inte sammanhanget, men han gav mig iaf inspiration till att kämpa.

Idag har vi även filmat en massa bilar till ett litet reportage. Nu startar datorn om snart så jag får publicera. Puss å godnatt!

Kommentarer
Postat av: emelie

att jag fick jobbet, amanda :) väldigt ovant, men det är verkligen grymt kul! du får förresten se till att komma i bloggform hörru... på måndag är jag frisk, så vi ses då! kram!

2009-09-12 @ 20:46:29
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0