Fan i helvet, jag hatar terminskort

Halloj, ja, nu har det gått ett tag sen sist igen. Men nu är jag här igen. Inte mkt har hänt sen i lördags, förutom att mitt terminskort försvann spårlöst igår, jag hade det på bussen hem, sen var det borta imorse, spårlöst....Fan i helvete alltså.... Men det är ju helt jävla borta, jag förstår inte hur.... Jag har inte tappat det, fast å andra sidan så är och var jag ju så jävla stressad igår och typ alltid så jag minns inte vad jag gör eller varför. Jag stressar så jag typ får minnesluckor i vardagen... Hmm.. Inte bra, nu ska jag krypa ner i sängen, imorgon är det projketarbete hela dagen, med 4 grabbar :P Grymt.

Godnatti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0