Ingen fredagspub för Manda....

Här hemma sitter jag och käkar en morot. Jag är inte bitter, nej nej. Bara lite trött på mitt jävla extrajobb... Jag vill inte sitta här i bålsta, jag vill sitta på fredagspuben och dricka öl med min kära klass... Men det gör jag inte... Nepp, jag rullar tummar och drömmer mig bort, til Tulegatan 41 närmare bestämt...

Men imorgon blir det nog party, Hemma hos David på Bondegatan :) Hoppas på en lyckad kväll då istället. Skolan idag har gått bra, vi har haft våran första Screening på det vi har gjort, våran film var en av de sista. Jag och resten av min grupp var beredda på sågning eller iaf en del kritik. Men det gick rätt bra, lite små anmärkningar men annars var det ok. Det var jag som hade filmat¨så jag var rätt så nervös. Puh.

 Nu ska jag åka iväg till jobbet, sen ikväll får vi se vad som händer. Bye bye

Kommentarer
Postat av: Daddy Lonleg

Gissa vem som är född + uppvuxen på... BONDEGATAN?

2009-09-26 @ 10:58:51
Postat av: Daddy Longleg

Daddy LongLEG såklart = Janne Långben = harkrank...

2009-09-26 @ 11:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0