Kaos

Hej alla glada! Här är jag, frussen men nöjd. Mätt och trött.

Skolan idag har varit bra, vi arbetar med våra kortfilmer som ska pitchas imorn :) Spännande..... Gaffatejp? Hmm, maybe. Snart är det greys :) Woho, skulle vilja ha något gott att tugga på under tiden, men, jag ska nog avstå så fet som jag är. Haha, inget godis(inget mer) godis för Manda. En Morot kanske slinker igenom iaf. Finnig å jävlig ärjag, med slitet hår, trasiga händer, torra läppar..

Nu börjar mamma dampa å skrika så jag inte kan sitta kvar här längre.. Har tydligen kläder hängandes på stolen och lösa papper på skrivbordet...

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Frida

Bor du inte hos din pappa längre? :)

2009-09-30 @ 20:58:15
URL: http://fridanvafan.blogg.se/
Postat av: Frida

Okejokej, ska du försöka hitta ngt i sthlm eller?

Jaa, när som helst när det finns tid. Vecka 46-47 så får man ta med sig kompisar efter skolan och öva på :) Då får man behandla mellan 17.00-19.00 :) Annars får vi ta det nån helg när jag har handlat lite produkter :)

2009-10-01 @ 05:59:37
URL: http://fridanvafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0