Mörkt och kallt både ute och inne...

Hej kära läsare. Ligger nedkrupen i sången å skriver lite från min telefon, så om det blir felstavat så skyller jag på det. Idag har inte varit min dag om jag säger så, jag har varit på så dåligt humor hela dagen, har kännt att jag kunnat börja gråta, dämpa eller bara resa mig upp och gå därifrån hela dagen. Skitjobbigt, är fortfarande helt kors i huvud å kropp här hemma där jag ligger å fryser. Kanske är vädret, eller livet i allmänhet, allt känns rätt mörkt just nu, och då menar jag både det förstnämnda och det andra. Mörkt, kallt, ensamt och jävligt. Fan vad jag måste kämpa för att halle uppe humöret och överleva denna höst... Men men, lite tankar sådär. Nu är det idol. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0